Uslugii Telemedyczne

Usługi Telemedyczne


e-Konsultacja przedmedyczna -> e-Porada medyczna -> e-Wizyta medyczna


e-Konsultacja przedmedyczna – Zdalna konsultacja przedmedyczna

To bezpłatna rozmowa z pracownikiem recepcji w celu sprawdzenia możliwości wykonania usługi telemedycznej.

Cena za usługę – Bezpłatna.


e-Porada medyczna  – Zdalna porada medyczna

To krótka, trwająca nie więcej niż 2 minuty rozmowa Pacjenta z lekarzem danej specjalizacji, mająca na celu obustronne ustalenia możliwości lub niemożliwości postawienia e-Diagnozy.

To również telemedyczna rozmowa z lekarzem, której celem jest wystawienei e-Recepty jako kontynuacji leczenia.

Cena za usługę – 50 zł.


e-Wizyta medyczna – Zdalna wizyta medyczna

To trwająca powyżej 2 minut telemedyczna porada lekarska zakończona postawieniem e-Diagnozy oraz wystawieniem potrzebnych dokumentów tj. e-Recepty, e-Zwolnienia, e-Skierowania.

Cena za usługę – Ustalana według cennika konkretnego lekarza.

*(minus ewentualnie wcześniej pobrana opłąta za e-Poradę).


Zasady


Zasady świadczenia usług telemedycznych:

1. Pacjent telefonicznie lub internetowo kontaktuje się z Recepcją Przychodni.

2. Po nawiązaniu kontaktu rozpoczyna się e-Konsultacja przedmedyczna podczas której Pacjent charakteryzuje swój problem medyczny. Recepcjonistka podejmuje decyzja o zasadności przeprowadzenia e-Wizyty medycznej. W sytuacjach wątpliwych, Pacjent może przedstawić swoje dolegliwości w formie wywiadu, który Recepcjonistka pokarze lekarzowi specjaliście do jego decyzji o sensie przeprowadzenia e-Wizyty i skontaktuje się z Pacjentem.

3. Po ustaleniu właściwości przeprowadzenia e-Wizyty, Recepcjonistka wpisuje Pacjenta do Rejestru pacjentów oraz do Kalendarza wizyt Lekarza specjalisty na określoną datę i godzinę.

4. W przypadku pacjentów opłacających samodzielnie usługę telemedyczną, Recepcjonistka przesyła Pacjentowi e-mail z linkiem do płatności on line. Wejście opłaty na konto Przychodni jest warunkiem koniecznym rozpoczęcia e-Wizyty.

5. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, Recepcjonistka kontaktuje się z Pacjentem w celu uzupełnienia wywiadu przedmedycznego lub dokumentacji medycznej.

6. W terminie e-Wizyty konsultacji Recepcjonistka lub Lekarz kontaktują się z Pacjentem w celu przeprowadzenia e-Wizyty medycznej.

7. Jeżeli w trakcie rozpoczętej e-Wizyty Pacjent lub Lekarz uzyskują wątpliwość co do właściwości przeprowadzenia e-Wizyty do może ona być zmieniona na e-Poradę na wniosek Pacjenta w trakcie pieszych dwóch minut od rozpoczęcia lub na wniosek Lekarza w dowolnym momencie.


Kontakt Telefoniczny


tel.:     +48 12 423 38 34
kom.:  +48 606 723 729
kom.:  +48 509 447 999


Kontakt Internetowy


Formularz www.ars-medica.pl

Profil Facebook


Instruktaże:


Regulacje:

regulamin


Prezentacje:

https://prezi.com/view/YgOIZcFcmJeXmR9D7217/


Przykład wizyty: